...: DOVOLENÁ/ holiday

sobota 17. března 2018

DOVOLENÁ/ holiday

Probouzím se, je osm hodin ráno, slunce skrze zatažené závěsy píchá do očí. Pootevřeným oknem jsou slyšet vlny. Jsem u oceánu. Blíží se snídaně. V rychlosti se upravím, vstaneme a razíme dolů, kde nás čeká bohatý výběr ovoce, zeleniny, teplého i studeného jídla, čerstvé kávy či pomerančový džus z vymačkaných pomerančů, po kterém každý do slova slintá. Volím omeletu s houbami, paprikou a něčím zeleným, nicméně v plánu - jiný dny jsou vajíčka na tvrdo, či palačinky, ach ty vypadají lahodně!
Čas letí jako blázen, u bazénu se to začíná hemžit lidmi, slunce pálí a tak je na čase obléci plavky, vzít ručníky a vyrazit k vodě. Jsme parta, dva páry a kluci, je sranda. Popíjíme drinky, které si můžeme v rámci all inclusive vzít u baru. Vodka je hned pryč. Následuje rum a pivo...Střídají se chvíle opalování - lenošení a plavání. Nebo spíše potápění a šplíchání po sobě.

Hi this post is about my holiday in Morocco, which was before four years. Today I write about breakfast, lunch and dinner. About our programm. That we were in swimming pool, in ocean. We rode water scooter and four-wheeler. We drunk margarita. We ate traditional morocco food in luxury restaurant. We visited markets and we had fun.
Photos are from Morocco but also from other destinations. I want show you sun in this cold weather. :)

Blíží se dvanáctá hodina, je čas vyrazit na oběd. Opět volíme vše možné a nemožné, řízky, brambory, těstoviny, saláty a samozřejmě zákusky. Na nich ujíždím převážně já, protože já sladké absolutně miluji.!

Odpoledne pokračuje odpočíváním na pokoji, kde si necháváme slehnout po vydatném obědu a plánujeme co dělat. Jeden den volíme program u bazénu, další výlet do města na tržiště bláznivým taxíkem,odkud si odnáším typické marocké šaty. Další den strávíme na čtyřkolkách v místní poušti a na vodním skútru. Pištím jak malá, bojuji se strachem, že spadnu a sežere mě žralok- nikdy se nedívejte na ČELISTI! Mimo jiné trávíme čas v oceánu, chytáme vlny a někteří z nás naráží do ryb.

Večer se chladí, teplota se pohybuje mezi deseti až patnácti stupni. Z východu fouká studený vítr. Jdeme na večeři. Výběr pokrmů je k nezaplacení. Vše co hrdlo ráčí. Poté se uchylujeme na pokoje, někteří se schází a dále popíjí, někteří sledují filmy, někteří jdou na procházku po místním  nábřeží.
 V blízkosti se nachází kopec ze světelným nápisem, který je k vidění právě ve večerních hodinách.
Jiný dny se uchylujeme do baru, kde ochutnáváme úžasnou, pravou Margaritu. Když už se náš čas blíží ke konci, volíme možnost večeře v marocké restauraci, kde nám tančí břišní tanečnice, vychutnáváme si vína a zkoušíme novou kuchyni.

O Maroku jsem vám již psala pár let zpět, ale článek měl trochu jiný charakter. Nyní se vracím s celým popisem. Vzpomínám... A proč? I když jsme se všichni shodli, že naše dovolená dokonalá nebyla, byli jsme na lepších místech, byla jsem spokojená. Bylo teplo a byl to neuvěřitelný relax a zážitek. A teď, když je venku zima a dnes opět sněží, bych si nejraději sbalila svých pár švestek a vyrazila někam k oceánu, či k moři. Neznamená, že když vám píšu dnes o Maroku, tak že Chorvatsko za to nestálo. Rozhodně stálo!!! :) Jen jsem zrovna dnes volila tuto dovolenou... protože je taková lehce netradiční. ¨

*FOTOGRAFIE JSOU POUŽITY Z RŮZNÝCH DESTINACÍ, CHCI VÁM POSLAT TROCHU SLUNÍČKA*

Byli jste v Maroku?
Were you in Morocco?

1. Krásné fotky! Já jsem v Maroku byla loni. Navštívila jsem krásné město Tanger a byla jsem unešená. JANISTEA

1. Myslím, že jsem článek viděla :) Maroko je krásná země.

2. Ani nevíš jak mě ta zima a pochmurno deprimuje. Hned bych si sbalila těch pět švestek a vyrazila taky někam. V Maroku jsem nebyla ale kolem vánoc jsem nad ním premýšlela, ze bych se tam vydala jen tak na blind na pár dní s batohem na zádech.
    Terezah-style

1. Třeba ti to vyjde někdy:) Ale nevím jestli bych to riskla na blind... docela tam na turisty ukazují a dbají na dodržování pravidel. My když jsme se chytly v období Ramadanu za ruku a daly pusu, začali na nás ukazovat a pořvávat, protože je to zakázané v rámci svátku. :)

3. V Maroku jsem ještě nebyla, ale podle fotek tam muselo být hezky. Ten vodní skútr by mohl být fajn, ale asi bych se taky bála. Krásné vzpomínky. :-)
    welcometomyworld

4. Moc hezké fotky! :) Já v Maroku nikdy nebyla, ale určitě bych se tam nějaký na dovolenou ráda letěla podívat, akorát to nebude letos. Letos se chystám nejspíš do Egypta. Afriku jako takovou zbožňuji.

Nela z blogu Růžová rtěnka

5. Great post <3
    Cool photos!

6. Nádherné fotky, ještě jsem tam nebyla :)
    Miska blog

7. To vypadá moc krásně, hned bych někam jela :)

8. Vypadá to nádherně! Já jsem si na dovolené taky nejvíc užívala zákusky :D Mňam

LITTLE THINGS FOR EM

9. V Maroku jsem nebyla, ale už delší dobu uvažuji o tom, že bych se tam moc ráda podívala. Sice většinu času preferuji cestování a poznávání různých míst, kultury a jídel než válení se u vody blízko hotelu, ale jsou i chvíli kdy raději volím druhou variantu. Například teď bych se tomu vůbec nebránila se takto někde teď vyvalit, a jen se slunit, popíjet drinky a hodovat :)))

10. Krása! Hneď by som tiež niekam išla, úplne s radosťou. Niekam do tepla a poriadne si oddýchnuť. V Maroku som nikdy nebola, ani ma to úplne neláka. No k moru posledné roky chodím čoraz radšej :)

11. V Maroku jsem nebyla, ale vypadá podle fotek to vtam vypadá moc pěkně :). Hned bych vyrazila do tepla :)

Shard of Dreams

12. No to je teda troufalost psát teď o letní dovolené :D Vypadá to tam moc hezky. My letos letíme na Korfu, ale to Maroko už mne také delší dobu láká.

13. Vyzerá to super. Osobne som ešte nikde pri mori nebola ale s manželom sme sa už dohodli, že konečne začneme chodiť a ja už pomaly plánujem a hľadám miesta kam by sme šli.

Suesanqa

14. Ježiš tak toto ti úprimne závidím :) To teplučko a slniečko skoro každé ráno zaručené :) A ešte k tomu Maroko. Dúfam, že ste si to poriadne užili :)

Klaudia Duranova

15. V Maroku jsem nebyla, ale kamarád, který tam byl, tak si to nemohl vynachválit. Mě táhnou jiné destinace, ale tohle vypadá také pěkně a ten popis k tomu je super. Hned se zamyslíš nad tou dovolenou a zapomeneš, že venku je ještě zima :)